Frukost/mellanmål tips

Hallå.
Nu har skolan börjat. Det känns skönt att ha kommit in i rutinera igen, men jag skulle inte säga nej till lite mer ledighet. Första veckan har varit ganska lugn, vilket är skönt men nu börjar det på riktigt.
 
Jag brukar ha ganska svårt att äta på skolmornarna, eftersom min mage inte riktigt hinner vakna till. På helgen blir det oftast brunch för mig. I alla fall så tipsar jag om färska blåbär med naturell yoghurt/mjölk och müsli. En rejäl frukost men ändå lättsam. Perfekt efter skolan också. På bilden ser ni vad jag åt till mellanmål för ett tag sedan.
+ Provivas Superfrukt juice som är riktigt god och bra. Om man dricker en sådan får man i sig all C-vitamin man behöver för en dag, vilket är great.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

chansey.blogg.se

Pyssel, tips & annat skoj!

RSS 2.0