GODIS ÅH GODIS ☺

Lägger ut en bild på godiset jag smaskade på förra helgen. Mint/toffe choklad, Jelly Beans & Djungelvrål.Perfekt blandning av salt, sött och choklad( jag åt inte upp allt) Oftast på helgerna brukar jag inte köpa så mycket godis, jag föredrar naturgodis men i helgen lyxade jag till det!
Jag äter aldrig godis med gelatin och det är väldigt många sorter som har det, även fast man inte kan ana det, så jag läser noggrannt på förteckningarna. Tur att dessa Jelly Beans var utan! 
© bild från min instagram 
Vilka godisar är era favvisar? 
 


Kommentarer
Anonyma jag

GODISSSSSS!!!!!!! Världens godaste sak

2012-12-02 @ 20:46:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

chansey.blogg.se

Pyssel, tips & annat skoj!

RSS 2.0