❀ MIN GARDEROB & KLÄDSTIL ❀

Finfina kläder från min garderob på bilden( bara överdelar).
Det var en utmaning som löd såhär "din klädstil +en bild från din garderob" den var ganska långt bak, men jag ville göra den ändå. Ordningen spelar väl inte så stor roll? 
 
Min klädstil är ganska svår att beskriva, det är inte någon speciell stil...det är liksom bara "min stil".
Jag brukar utgå från ett plagg med mönster eller tryck.
Till exempel rymdleggings, ett linne med blommor eller en söt klänning. Jag har på mig allt från söt & lite romantisk stil och lite mer tufft. 
Jag gillar både ljusa pastellfärger och lite mer gammeldags färger som rödbrun och gammelrosa. Jag gillar koftor och smycken mycket!
Blommiga mönster faller jag också lätt för! 
Det är detaljerna som gör det fint, fast det kan ändå vara enkelt. Jag är inte så värst intresserad av mode, men jag är intresserad av kläder.Jag följer inga speciella trender utan gillar att exprimentera! 
 
 


Kommentarer
Celina

Fina kläder!^^♥

Svar: Tack så mycket ^^
Chansey

2012-12-08 @ 16:34:17
URL: http://www.celinaandersson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

chansey.blogg.se

Pyssel, tips & annat skoj!

RSS 2.0