Stockholm

Hej vänner!
I fredags var jag på Japanloppisen. Himla trevligt var det, verkligen. Jag är så glad att jag fick träffa en av mina förebilder också. Fniss. Var det någon av er som var där?
 
I alla fall så shoppade jag lite i Sthlm också. Vi var inne på bla. Lush. Åh, det är en butik jag önskar kunde komma till min stad. Ett moln av ljuvliga dofter steg mot oss när vi öppnade dörren in till butiken. Ja, ni förstår. Jag köpte två härliga badbomber som jag får testa framöver. "Twilight" en lila badbomb som tydligen är blå inuti & "Think pink" en rosa liten badbomb med blommor och hjärtkonfetti inuti. (bilden)
 
Jag kan visa fler bilder på vad jag har köpt framöver om ni vill. Jag köpte även en Lolitaklänning, den är otroligt fin. Jag kände mig som en rosa, fluffig manga karaktär när jag spatserade runt på Stockholms gator.


Kommentarer
Linnéa ( lilla lemon )

Visa klänningen! owo

Svar: Oh, visst kan jag göra det! ^-^
Chansey

2013-05-05 @ 13:58:10
URL: http://space-flower.tumblr.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

chansey.blogg.se

Pyssel, tips & annat skoj!

RSS 2.0